woensdag 2 september 2015

Lieve groetjes!


 Hallo, 
Dit kaartje vandaag gemaakt.
Gebruikte materialen:
  • Nellie Snellen MFD055, ronde mal
  • Marianne Design CS0847, stempel
  • houten hartjes
  • jute
  • touw
  • plakparels
Met dit kaartje ga ik meedoen met de volgende challanges:

  • http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2015/08/challenge-26-bij-knutsels-en-kadootjes.html

        Een kaart volgens de volgende sketch:




  • http://de-egel.blogspot.nl/2015/09/september-challenge-9.html

       Three of a kind: 3 cirkels, 2 x 3 plakparels, 3 hartjes, 3 strikjes.

Hoe vinden jullie deze kaart?

Groetjes van
Renate. 

9 opmerkingen:


  1. Heel leuk kaartje, en mooi zo met het jute ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "3 of a kind" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renate,
    Zou je misschien naar je blogbericht willen linken en niet naar
    je hele blog. Het lukt mij niet dat te veranderen namelijk,
    dus als jij dat even doet....
    Liefs Erica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Erica,
      Dank voor je leuke reactie. Kan ik dat ook nog veranderen of moet ik dan de kaart er opnieuw opzetten? Ik ben hier nog niet zo in thuis, aangezien ik nog maar kort Blog. Was al blij dat het me gelukt is om de kaart er (dacht ik) goed op te krijgen.
      Jij ook fijne knutseldagen.

      Groetjes van Renate**.

      Verwijderen
    2. Hoi Renate,
      Ik weet niet of je de link kunt veranderen zelf, maar je kunt hem
      wel verwijderen en dan opnieuw erop zetten.
      Deze link moet je dan hebben:
      http://renateshobby.blogspot.nl/2015/09/lieve-groetjes.html
      Hoop dat het zo lukt !
      Grtjsss Erica

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch! Mooi naturel.....
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique DT K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Renate in prachtige naturel tinten. Leuk die hartjes erin. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Renate, een mooie strakke kaart volgens sketch heb je gemaakt met mooie materialen.
    Leuk dat je meedoet aan de september-challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Renate,
    wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Mooi met dat jute. Ik had hem al gezien bij K&K, waar ik ook in het DT zit, maar toen niet gezien dat je ook meedoet bij ons van de Egel. Dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen